Fullspäckad vecka!

Kollade precis igenom almanackan inför nästa vecka.. det är inte mycket fri tid där inte! Men det är väl lite så - när man inte har något jobb får man hålla sig själv sysselsatt :) 
 
Kan ju lugnt påstå att veckan börjar fullsmockat;
 
Imorgon - dagen med stort D! Min älskade vän, systeryster, Felinda kommer äntligten hem! Alltså lyckan :D Ska åka med hennes föräldrar och hämta upp henne. Dock går tåget hemifrån till söder den underbara tiden 06.19 mums på den!
På kvällen rider jag dessutom dubbelpass igen. Igenridning kl7 och hoppgrup kl8. Kommer troligen vara totalt helt fullkomligt död! Men vi gillart. 
 
Tisdag - Blir sovmorgon.. tåget går inte från min station förrän 06.46 då ;) Jag ska till Nyköping (!!!) på fotojobb. Sanna + 3 (?) hästar som ska plåtas. Kommer troligen få skrutta runt lite på hennes fjordis också, ska bli spännande :) Tar bussen hem runt 8 på kvällen, 
 
Onsdag - På dagen rider jag troligtvis 2 hästar, Hero och Exet. Det blir o traska sig dig själv, el buss kanske? Motion blir det oavsett. 
På kvällen sen är det kryssning som gäller, för att fira min fina vän Victora, som fyller 19 år! :) Kommer säkert ha askul, ett helt gäng som ska med! Woop. 
 
Älskar sånnahär veckor! Speciellt när man har legat sjuk och nästan tappat livslusten pga soffsegande i 5 dagar. Underbart o göra massor med saker! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback