Fina snela Zetra

Vart superglad över att jag fick rida Zetra idag, var nästan beredd på att dom gjort så jag skulle få leon. Har saknat grisen, va ju en vecka sen (suuuuperlängesen dvs) som jag red honom ^^
 
Och åh vad han var snäll mot lilla kraftlösa mig! Tyckte han var fin även fast jag inte kunde rida ordentligt :) Högergaloppen speciellt, där kändes han riktigt riktigt trevlig! Längtar tills hopplektionen på måndag :D var ju typ evigheter sen vi hoppade nu, tror ni någon är övertaggad eller? 
 
Men ja, vad jag tycker om honom. Hans framsteg och våra framsteg. Det är stört hur han som är raka motsatsen till hur min drömhäst skulle vara.. ändå är min drömhäst på något vis. Jag vet inte, han e fin han<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback