En blivande lång dag

Det sämsta med att sova hos F? Jag måste gå upp halv 8, senast!
Det bästa med att sova hos F? Förutom mysigt sovsällskap så kan man inte sova bort hela dagen! Om man då inte somnar sen när man kommer hem till sig själv dvs ^^
 
Om jag bara ser till att inte somna i soffan nu, så kan jag nog få ihop den här dagen :) Måste åka och köpa mat till Exet, till de behöver jag mormor (inte så lätt att få med sig 25kg mat på bussen.. heh). Sen ska jag åka och möta lilla goa Malin, som jag inte träffat på vääääldigt länge! Får se vad vi gör men det blir nog fint :) Sist men inte minst blir det middag och bio med Felix. 
 
Sådär helt ok en vanlig onsdag visst? :) Sånnahär dagar gillar jag! Även om det lär ingå lite stress hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback