Det är inte lätt när det är svårt

Alltså ååååh jag har köpt fel mat till Exet! Eller det är typ samma... förutom en skillnad. Den han brukar få är havrefri, vilket denna inte är! Stor fet suck på det! 
Tror dock jag kan lösa det genom att ta bort den lilla mängden havre han har nu, och öka kraften lite.. tills den här maten är slut. Måste läsa lite o se rekomenderad mängd osv osv.. 
 
Jag glömmer alltid bort vad hans mat heter, och annars brukar mamma vara med (hon har koll). Det enda jag vet är att det heter Krafft Groov, och hur påsen ser ut. Det är dock inte lätt när påsarna ser likadana ut! xP
 
Det är Sensitive han ska ha egentligen. Typ mega fail av mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback