bläh.bläh.bläh.

Nu vill jag må bra.. inte må dåligt. Vill inte det.
 
Har legat raklång i sängen hela dagen, på mage (när jag tänker efter.. inte så klokt med tanke på att jag har ont i magen), med datorn framför mig. Har liksom gjort ingen nytta alls! Visst låter det värt?
Visserligen vet jag flera som har ödslat bort årets första dag i sängen och mått dåligt. Av andra själ dåra (to much partyrocking för deras del). Så ska väl inte ha så mycket ångest över det kanske :)
 
Något jag har ångest över är att när mina kära (föredetta...?) arbetskollegor kommer gå upp och åka till jobbet imorgon så kommer jag ligga och sova. Kommer sakna jobbet på Myrorna faktisk.. helt sjukt! 
 
NU ska jag starta någon film, äta onyttiga saker och fortsätta tycka synd om mig själv, samtidigt som jag är  irriterad på en person och väntar på att en fin människa smsar o säger att den är hemma i svergie igen. Min tisdagskväll!
Skev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback