Släktkalas och natta hästar

Är så ruskigt trött, och längtar verkligen efter min säng just nu! Har varit o firat kusin+faster, massa folk osv. Undvek att hamna bland folk, för att slippa frågan "vad gör du på dagarna?" och diverse frågor om framtiden. Att svara att man ska/har starta upp sitt företag som hästfotograf duger inte alltid, och jag vet att vissa vuxna bemöter det med himlandes ögon och tysta dömanden. Jag har inget intresse över att sitta o försvara MIN dröm, jag ska inte heller behöva göra det.. Så jag håller mig undan istället. Det är min lösning på problemet!

Nu är vi påväg hem, ska sen åka och plocka in, mata o natta Malins hästar :) hon är nämligen i NY nu (fusk) och har det gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback