Skavsår och träningsvärk

Skall man vara fin får man lida pin.. och ja, jag har väldigt ont i mina knäveck nu, efter stövlarna! Men de blir nog la bra sne ska ni se :)
 
Igår efter ridningen så fotade jag lite till ridskolans hemsida, vilket medförde att jag kom hem typ 1,5 timme senare än vanligt på tosdagar. Detta i sin tur medförde också att det blev hopp in i duschen och proppa i mig mat när jag kom hem.. sover ju oftast hos Felix nuförtiden, så vill lixom inte komma dit vid 11.. vilket jag ändå gjorde igår (y)
 
 
Och på dagens agenda står; Hälsa på Myrorna, Exet och träffa Vic. Och för att se till o inte somna på soffan (igen) så tror jag att jag går o smetar i lite färg i håret! Inte så överdrivet sexigt med utväxt och blekt va? ;)
 
Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback