När allt är nästan precis så som man vill ha det

Otroligt mycket hästar och ridning, gym, underbara vänner och en otroligt fin kille i mitt liv. Allting känns så jävla bra just nu, även om allt inte GÅR bra och andra saker o så strular. Enklaste sättet att förklara det är att säga att jag är lycklig! Och fan vad jag har förtjänat det. 
 
Vad saknar jag i mitt liv? Det viktigaste nu är jobb och körkort. Sen så skulle ett eget ställe och egen pållehest vara helt underbart :D 
 
Och jag är väl lite skadad när jag säger att det här gör mig rädd, nu när jag mår så jäkla bra. Är rädd för att det ska komma o ryckas ur händerna på mig. Det där att saker känns för bra för att vara sant.. så känns det! Blir så jävla rädd för att det inte är sant, att jag bara inbillar mig att det är bra. 
 
Men försöker njuta av det, suga in allt det här fina och bra. Vill alltid må såhär, tänk va värt livet skulle vara då! Får se till att leva i nuet liksom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback