Jag har det rätt bra

Igår reds två hästar, galopp på fjording (Grålle) uppe på en kulle. Sjukt mysigt! Solen var påväg ner, himlen var klarblå och fjordingen va go! Bara galoppera runt i det där underbara vädret, dör vad jag trivs här! Trodde dock jag skulle dö när han snubblade ;)
Sen så var det skritt på ridtravare (Donna), det var också mysigt, började dock mörkna då :)
 
Idag blev det först att köra travaren, som ni läste, och sen så var det lite skritt o trav på Grålle, mysigt.. men seeen, sen vare Donnas tur. En pigg Donna var det jag satt på ^^ Haha satanigatan va fort det gick i galoppen! Det var jädrigt kul, men jag hade NOLL koll! Hahaha
 
Men jag njuter av det här, njuter av gotland! Älskar verkligen att vara här och det är så underbart landskap att rida i, just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback