Glädje

Blev en sen kväll i stallet, eftersom jag hade 2 hästar :)

Började med Hero, invigde nya stövlarna på han osv.. Var svårt att rida ngr speciella övningar eller så, för det enda utrymmet som fans var en stor volt i princip, pga hoppträningen (som enlgt mig går allt för långt ner i ridhuset.. dom flyttar typ längre o längre ner).
Han började ofokuserad men mot slutet var han väldigt trevlig ändå tycker jag, fick kämpa lite men är ändå helt ok nöjd med ridpasset! Förutsättningarna var ju inte dom bästa :P

Är jädrigt nöjd med stövlarna btw! Assköna och sitter perfekt! Dom måste bara sjunka ner lite så det inte skaver i knävecket :)

Exet och jag busade på ridvolten, hade askul och han va verkligen glad! Det finns en liten del av volten där snön är lite djupare, där galopperade vi, och han sköt iväg, men inte på ett okontrollerat sätt :P fick asfin galopp efter det också! Red inte alls länge, men det var ju jobbigt för honom iaf, så lite svettig blev grisen trots allt! ^^

Satt o skrattade efter att han hade skjutit iväg på långsidorna, så himla söt. Fina underbara bästa häst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback