Fjordmys

Åååh har varit o hälsat på världens finaste fjording idag, Meja! Shit vad jag saknat henne, goseponny :))
 
Förutom det fick vi även rida varsin fjording där på sindarve, dom ska sättas igång lite innan ridskolan startar där igen. Fick rida en liten tös som heter Balsa, riktigt fin och charmig! Pigg och glad liksom. Har verkligen saknat att rida fjording, så den är alltid najs att komma hit till Gotland, det blir alltid lite fjord här! 
 
Dom andra hästarna (Sofies dvs) fick vila idag, och snart är det dags att tjocka chips känner jag! Gymmet när jag kommer hem! Fan vad jag längtar :D
 
Hur har vädret varit i stockholm då? Här har det varit underbart! 
Åh vad hon är fin<33333 Lurviga knubb<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback