Dagens upplevelse!

Sånt där man bara måste göra någon gång, det gjorde jag idag! Jag körde nämligen travhäst!!!
 
Lite livrädd var jag, men satan vilken känsla det var. Och snacka om att jag var mör i armarna efter, nu känner man verkligen hur lite muskler man EGENTLIGEN har. När jag kommer hem till trygga Stockholm blir de o kötta gymmet igen ;) Men det var kul faktiskt, dock ingen jag skulle kunna tänka mig o syssla med, men definivt en värd upplevelse! Sjukt kul att jag fick göra det (även om jag fick lite panik först när det bestämdes)
 
Det var förövrig ett jädrigt najs stall, ett sånt skulle jag inte ha ngt emot att ha! Riktigt fräscht o ljust, gillar när hästarna kan kolla ut sådär dessutom :)
 
Hästen som jag körde heter Dude Kemp och har sprungit in 1,5 miljon! Duktig pålle :)
 
Dude Kemp:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback