1 februari 2013

Och så var det en ny månad igen. Januari gick fort, väldigt fort! 
 
Sitter just nu i soffan här hemma, med solen i nacken och katten bakom mig som ligger och njuter :) Somnade när jag kom hem från F imorse (har ni läst den förut eller?), så missade bussen jag egentligen skulle med halv 11..  en sån där buss som bara går varannan timme. Tummen upp visst?
 
Idag ännu en fullspäckad dag, kan det vara så att jag älskar det? Mycket möjligt! 
Startar februari med att rida ut på ett fint litet sto i solen, hur underbart låter inte det? :D Ni har sett henne förut här i bloggen, lilla Looisa, Malins pålle! Ska typ rida henne när dom inte har tid/när jag har tid. Jag tycker ju om Loppan, så ska bli väldigt kul! :)
 
Nu är de dags att byta om och dra sig till bussen, denna får jag inte missa! Sånnafall får jag gå ut till Malins stall :P Inte precis vad jag är sugen på!
Efter en tur på Loppan blir det gymmet, möta mamma och åka till hööks och sen ut till Exet! Ska hitta en pannlampa så jag kan ut o springa med hnm på raksträckan på slingan! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback