Tuttzan i sitt nya hem

Här ska Tatzy bo i ett halvår, och kanske längre tid därefter. Endast framtiden vet det.. men hon verkar trivas, stod lugnt i stallgången, tuggade på den lilla mängden gräs som fanns kvar i hennes nuvarande hage. Bråkade inte så mycket med bakbenen ens när jag skulle borsta henne. Så det känns väldigt väldigt bra! 
Kameran följde även med (tjuhu), var seriöst en hel månad sen jag använde den, och det är alldeles för pinsamt. Usch. Men den är avdammad nu, och ni minns kanske mitt personliga uppdrag? :)
Anyways, ni får lite bilder från idag på en söt liten Tatz. Hade lite svårt dock då jag lyckades ställa henne precis när det kom in ljus från fönstret. Charmiga skuggor över hela ansiktet!
"Tittuuuut!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback