Tro det eller ej

Jag lever faktiskt, trots att det inte märkts alls. Sanningen är att jag dom två senaste dagarna har varit mer död ön levande, har det känts som iaf. Och igår plågade jag mig igenom en jobbdag med magont, illamående och noll energi.

Men ni har inte missat något storslaget ändå! Red visserligen Tatz igår, första ggn på Ekeby och efter en kortvila. Hon skötte sig så himla bra trots att hon borde varit mer på luften än på marken, så jag är riktigt glad över det :)
Och så hoppade jag ju Calle igår, film ligger redan uppe. Tycker jag gjorde ett bra jobb ändå, och är väldigt nöjd!

Idag är målet att överleva denna tisdag, med enda tanken i huvudet att jag flyr det här landet på torsdag! *längtar*
Printscreen från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback