Throwback Thursday v.49

Bloggens första TbT (Throwback thursday) bjuder jag på här och nu. För dom som missat så utmanar jag mig själv just nu, för ett aktivare foto-liv. Upptäckte i söndags att kameran stått orörd i en månad (EN HEL MÅNAD!!!!) och det är ju skandalöst. Sicken fotograf jag är va? Skäms. Genom att tvinga mig själv att fota något, nästan varje dag, och även köra TbTs här på bloggen varje torsdag (då jag slänger upp gamla favoritbilder eller minnesvärda plåtninger) så kommer det förhoppningsvis bli bättre. Hur länge det håller i sig återstår dock att se! :)
 
Maj 2011
Modell: Julia Samson
 
Dom här bilderna är tagna på min vän Julia, i skolans studio. Under den här tiden var jag väldigt inne i hård ljussättning, skarpa skuggor och mörkt. Älskade sättet hur det framhävde linjer i ansiktet, och det mystiska. Något som jag fortfarande älskar skarpt! Anledningen till varför hon är har så där hårt smink finns nog inte, när jag går loss så blir det lite galet ibland (påtal om det - nästa veckas TbT!).. men det passar på något vis in i bilden tycker jag! 
Även om bilderna är stenseriösa så hade vi så otroligt roligt när vi fotade det här! Det var jag, Julia och Malin. Gamla ligan verkligen, då jag och Malin "kännt" varandra sedan dagis, och Julia började i samma klass som oss i 4an. Så vi har verkligen känt varandra länge vi! Men mellan mycket flabb så lyckades vi få till några riktiga guldkorn tillsammans! Det här är mina 5 favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback