Throwback Thursday v.50

September 2011
Modell: Gabriella Garpenhag
 
Den här plåtningen var rolig, men riktigt kort! Större delen av timmen som jag hade i studion bestod av att voffla och fluffa håret, sminka och få till allt. Men det vart snyggt! Och jag älskar att hon hade orange hår, värsta lejonmanen typ! Finns många bra bilder från den plåtningen, här är några av dom bästa. Det ligger mycket planering bakom sånt här, hitta rekvisitan och få till det.. samtidigt som man måste vara impulsiv och gå efter vad som verkligen PASSAR in i bilden. Jag tycker det är så kul att överdriva när man fotar med modell, tänka utanför boxen. Tråkiga skolporträtt är något som aldrig fallit mig i smaken att fota. Ge mig en pensel, färg och en modell, då snackar vi! Det kan jag jobba med. Och med det gav jag precis en ledtråd till nästa veckas TbT ;)
 

GLÖM FÖRRESTEN INTE! Tävlingen på Jossans blogg avslutas idag! Röstar ni på min bild så är ni BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback