Såklart, med min tur liksom!

Lyckades vakna i tid, hann äta frukost osv. Tänkte att ja, det här funkar nog. Men.. nä såklart det inte funkade särskillt bra alls!

Utsläpp i stallet är inte kul! 21 hästar som ska ut, fram o tillbaka, fram o tillbaka. Och på det så lossnar grindsnöret till stohagen. En häst i varje han och två som vägrade flytta sig från grinden. Ja, det resulterade i att två sprang ut, och jag fick springa efter. Jippieyay!

Att dom sprang in i en annan hage var åtminstone liiite tur! Jag menar, tänk er att springa efter två lösa hästar en lördagsmorgon. Visst låter det helt grymt kul?!

Men NU är alla hästar ute, stallet är sopat, betforn gjord och Tatzys box + mat är klart! Regnet kom nu (också lite tur!) och energin har redan tagit slut.. 3h sömn pga hundfan som går och väcker en hela natten. Loggar typ ut för dagen, godnatt!

Känner mig lite såhär👆
Med en blandning av såhär👇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback