Nyår och fest-hetsen

Idag är det den där dagen, den sista dagen på året. Ingen som har missat antar jag? Eller jo, jag.. nästan. Det är lite "Jaha! Är det nyår idag?!?" och våra planer är lite blurriga känns det som. Eller jo vi har väl typ planer, jag och Felix, men ah. Dom är inte fasta och bestämdes igår. Haha ute i bra tid?
 
Många planerar sitt nyårsfirande månader i förskott, ska bli fetaste festen och det kommer bli awesome. Och man MÅSTE ju festa på nyår, det måste man. Det hör till. Eller? Jag vet inte, men det känns som att det är så! Drar man inte ut och festar in nyår är man ju tråkig, visst?!
Nä, det är lite hetsigt det här med nyår. Just i denna stund skulle jag lika gärna kunna tänka mig att laga en fiiin middag, tända ljus, öppna skumpan. Pussa på min älskade Felix vid 12slaget, bara vara han och jag och ha det GÖTT. Åh, det hade inte varit helt fel!
 
Men vi drar nog in till stan eller så ikväll, hej klädångest på den också. Är det inte lite paljett-hets på nyår också? ;) Man måste blinga mer än fyrverkerierna. Haha!
 
Vad gör ni ikväll?
Lova att ta det lugnt bara, man vill inte vakna upp första dagen 2014 med känslan av att vilja kasta sig över toastolen. 
Nyår för 2(?) år sen.. Fina människor, middag, roliga spel, alkoholfri skumpa och fina raketer. Ingen fest-hets där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback