Mellan kokhett vatten, top model och powernaps

Jag jobbade aldrig idag, det blev helt enkelt inte så. Tänkte bara ta en oskyldig kopp té.. den koppen var dock inte så oskyldig, utan den ATTACKERADE mig. Seriöst. Det var så det gick till, lovar! 
 
Okej, nej inte riktigt så gick det till. Skulle göra té, när mina händer fick eget liv och välte hela muggen över mig. Som tur var ringde mamma precis när vattnet var klart, så det hann faktiskt svalna cirka 3 minuter.. annars hade jag väl inte haft någon hud kvar på magen. Nu är jag bara ljusröd över halva magen och har ett brett mörkt sträck längst byxkanten. Har legat med fryst köttfärs på magen, mysigt ;)
 
Men nej, till jobbet kom jag aldrig. Hade så fasligt jädra ont så låg raklång i soffan för att inte böja mig. Bleh. Till stallet måste jag ändå, även om det gör ont. Har iaf blivit bättre så det går nog bra! 
 
Synd om mig tycker jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback