Kvällspromenad

Traskar på hem till Felix, livet utan körkort ni vet! Men det är bra ändå, får röra på mig och hundens kvällspromenad blir avklarad på köpet! Han har börjat bli ganska trevlig att gå med äntligen, hetsbebisen!

Och påtal om promenad så var jag ju (såklart) hos Tatzy nu på kvällen. Gick några varv på utebanan så att hon får röra på sig lite iaf.. med allt strul och skit med hage. Hennes är så liten och eftersom hon vilar nu finns risk att hon blir odräglig tills hon får komma ut i stohagen (2 veckor, ja irriterad!)

Men men.. hon har blivit så duktig iaf! Stod nästan helt still med bakbenen när jag borstade, och försökte knappt slå sig fri när jag kratsade hovarna!! :D känns stort ^^
Min sötvovve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback