HELG!!!... trodde jag.

Det känns som att det är helg nu, fast det är det ju inte riktigt ändå. Eller lite är det ju.. jobbet på ridskolan är rätt chiöl faktiskt!

Valde att åka ut till Tatzy ikv ist för nu, har skavsår och är osugen på en promenad i det här vädret! Så istället åker jag hem, fixar med löshopp-bilderna och käkar lunch.

Ska även leta fram bilderna till nästa veckas TbT, skönt att ha det klart då jag aldrig vet när jag har tid för datorn :) vad tyckte ni om bilderna igår? Dom må va gamla, men älskar att höra andra människors åsikter :) och vad tycker ni om hela tanken bakom TbT? Säg säg säg!!

Hihi minns ni det här? Yeah sexi, vet!
Älskar dock sminket lite :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback