Dagens

Kunde promenera Tatzy idag :D marken var lite upptinad, och därför inte hård och bucklig, skönt för Tatz! Hon skötte sig jättebra trots att hon inte fått röra på sig som jag velat, härligt det!

Hade lite tid över till att hjälpa härliga Madde när hon hoppade Ludde, dom två är ett härligt team, man märker hur han litar fullt på henne! Ibland blir det ju dumt dock ifall Madde som pilot tvekar, hände ngr gånger idag men dom tog sig igenom det och fick så jättefina språng!

Jag kände igen mig mycket i det som hände. Madde berättade hur hon tvekar när hon känner att avståndet blir fel.. och det är så lätt då att hålla igen och backa in i hindret. Men näst sista gången, när dom också kom tokigt, så  red hon på och Ludde räddade det ist för att stanna. Jätteduktiga :)

Har massa bilder, lägger upp när jag har tid vid datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback