Vardagligt snack

Medans Doby vilar, Felix är på arbetsförmedlingen och jag ändå bara ligger i sängen och klagar för mig själv (dum mage).. så kan jag ju passa på att blogga lite. Visst?
 
Ska även sätta mig ner och söka lite jobb, städa toaletten och äta frukost, innan Felinda kommer. Många som vill hälsa på lille vovven, tur att han gillar människor! Men får ta det lite lugnt liksom, han måste ju hinna landa :) Nu har han iaf hälsat på hela familjen, + mormor, och gillat alla! Lättnad :) 
 
Idag rider jag Exet, tänkte mig ett lätt dressyrpass idag, och ett hårdare imorgon. Mitt träningsschema har kommit lite ur balans, men jag måste komma tillbaka och Exet ska tillbaka efter ett kort uppehåll (han vilade 4 dagar, och reds inte helt ordentligt föregående vecka). Men det kirrar vi!
 
Något jag tänkt väldigt mycket på är hur mycket han har utvecklats i sommar, inte bara i kroppen utan även i huvudet. Hade han stått tex en-två veckor, så som han gjorde över midsommar, förra året.. då hade det tagit en månad minst innan man kunde rida ett klokt och lyckat dressyrpass. Nu tog det en vecka, och han kändes dessutom finare än någonsin! 
Och jag är såhäääär stolt över honom! Och även över mig själv, jag kanske säger det ofta men det är så, för jag har verkligen kämpat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback