Utmattad

Eftersom jag har både tandläkar-fobi och är nålrädd så var det väldigt jobbigt för mig igår. Kom hem och väntade ut bedövningen (som f.ö är så sjukt obehaglig känsla) och att jag skulle kunna äta.. och sen började det göra ont såklart, när bedövningen väl släppte.

Så igår var jobbigt för mig, fixade garderoben lite, utöver det så orkade jag inget mer. Tog mig ut till Exet för att mocka till 2 hästar, men red inte, det fanns inte i mig. Tur nog passade vila in rätt bra igår, så det var lungt!
Dock så putsade jag ordentligt på honom, så rätt så nöjd häst ;)

Ligger o halvsover nu innan jag ska klara av att ta mig an den här dagen. Ska lyckas klämma in Exet och dressyrlektion på samma dag. I med en Ipren bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback