Tack du högre makt!

Ligger i sängen, söker jobb och bloggar.. och har NÄSTAN INTE ONT!!! Det är liksom, eufori. Jag ska dock trots det till tandläkaren så snart som möjligt, det behövs. Men förhoppningsvis behöver jag inte dra ut tanden, utan bara åtgärda problemet.. och få instruktioner om allt jag måste göra för att hålla tänderna i gott skick! Men iaf - behöver inte åka till akuten idag. Woop :D
 
Och idag åker jag till Exet, ska definitivt rida idag. Med eller utan smärta! Jag längtar så efter att sitta på hans rygg efter 3 dagars uppehåll. Nästa vecka är det skärpning, då ska jag kunna lämna ifrån mig hunden 2 timmar ifall jag ska ut.. min bror behöver ju liksom också aktiveras på dagarna! 
 
Och så tänkte jag bomma lite någon gång mot slutet av veckan, ngn Ekeby-ryttare som vill hänga på? Det är ju så otroligt tråkigt att bomma själv! 

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Marie!
Jag har börjat rida på Ekeby, tänkte fråga om vi kanske kan rida ut tillsammans någon gång? :)
Kram

Svar: Såg det! Absolut, vore kul :) Hojta till någon dag du ska rida ut så bokar vi det! :)
Marie Krüger

2013-08-18 @ 15:43:17
URL: http://canonryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback