Skriver massor och är glad! Hej.

Alltså ååh, bloggappen funkar inte alls för mig just nu.. och jag har inte haft tid/tillfälle att blogga via datorn tidigare. Jobbigt liv.
 
Men ja, sen igår har jag försökt publicera minst 3 inlägg. Första var om ridpasset på Exet, som blev ett barbackapass med fokus på skritten. Så jäkla trevlig att sitta på var han, sjukt nöjd efter! :) Drog och jobbade efter det, som jag troligtvis skrev tidigare igår. Gick ju bra, gjorde i princip ingenting i 2 timmar. Lyx. 
 
Men det där att åka hem och gosa ner sig framför en film gick ju inte så bra.. kommer hem precis så ringer Felix till mig, varav han har blivit övertalad om att vi inte alls skulle chilla, vi skulle till Huddinge på fest. Sagt och gjort, där befann vi oss igårkväll/natt. Mycket trevligt minst sagt!
Och imorse så var det off to österhaninge kyrka för att fota mitt första dop. Grym känsla, och shit vad jag kommer leverera bilder till dom! Så GAAAAAALET toknöjd med bilderna! Hoppas dom älskar dom lika mycket som jag! :D
Ligger här och fixar dom sista så dom kan välja ut vilka dom vill köpa. Grymt minst sagt, ligger och ler. Alltså åh, barn. Det måste jag fota mer, älskar det, så mysigt det är alltså! 
 
Har käkat phad thai med Felix nu ikväll, just ligger han och vilar, men snart blir det "Black swan" och b&j för hela bunten. Perfekt avslut på en perfekt dag!
 
Ni får en sneakpeak, innan kunden ens fått hinna se ;)
Och en toknöjd marie som gett sig själv en välförtjänt chailatte:

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Du är som vanligt grym på att fota! :)

Svar: tacktacktack! :D
Marie Krüger

2013-08-26 @ 13:48:03
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback