Planen för ikväll

När päronen kommer hem så får dom ta Doby för kvällen, medan jag åker iväg till stallet. Ska rida två hästar idag, Exet och Hedda, och även ha kvällen. Så blir nog en tre timmar i stallet, minst. Exet ska trimmas på banan i ca 50min och hedda ska bara skrittas och travas, tänkte inte köra så länge på henne, hon är ju inte riktigt igång :)
Ser verkligen fram emot att rida ordentligt på Exet. Dressyrstövlarna på, dressyrsadeln och det vanliga tränset. Vi ska svettas!
 
Annars då? Felix var precis här och käkade lunch med mig.. Myste lite och nu är han hemma för att ta hand om sina hundar. Det är så otroligt skönt att han bor så nära, tar typ 5 min med moppen. Perfekt! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Sjukt fin blogg! Var jättegärna med och delta i min bloggtävling! p.s älskar headern

Svar: Tack! :)
Marie Krüger

2013-08-13 @ 20:51:18
URL: http://jakobsensusanne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback