Mot min kärlek

Efter en heldag med städande, ett litet dressyrpass och god middag hemma, så drar jag nu hem till min Felix!

Har gått sjukt bra att städa, endast sängen som är ett stort kaos nu, måste placera ut allt där det ska vara bara sen är det klart! Päronen köpte ny tvättmaskin idag också, så kommer kunna tvätta igen. Woop!

Ridpasset gick dock sådär idag, började bra.. innan massa kom in i ridhuset osv. Han blir rätt spänd när det är många i ridhuset, och jag med. Får någon slags prestationsångest :/ men vissa stunder skötte han sig jättefint ändå! Vi har mycket att träna på han och jag

Men ja, ska verkligen verkligen skärpa mig med bloggandet, här är det rätt så tråkigt just ni :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback