Men inte för att glömma..

.. det inlägg jag skulle skriva egentligen. Lätt i all extas ;)
 
IGÅR! Alltså ni skulle ha varit där, ni skulle ha sett.. nej. Ni skulle ha suttit på, ni skulle ha kännt (!!!!)... hur extremt fin Exet var! Verkligen underbart kul att rida honom igår. Jobbade lite olika, skänkelvikningar, lite öppna. Avsaktningar, som visserligen var värdelösa, men ändå. Den sammanfattade kännslan efter ridpasset igår var bara lycka.
Galoppen var ju bara, aah hur ska man beskriva? Drömmarnas dröm. Kändes riktigt bra, och just nu sitter jag bara här, halvdepp.. för jag ska inte rida Exet idag.
 
Är ju valpvakt hela dagarna tills kl 6, då mamma kommer hem. Sen ikväll så blir det troligtvis lite firande utav Felix mamma, som fyller år idag, middag och tårta, mums. Så ah, inget stall hinns med idag.. Lättare om ett tag, när jag vågar låta min broder ta Doby 2 timmar under dagen. Just nu är det dock inte så aktuellt, då jag vet att dom inte har tillräckligt mycket koll för att se när lillkillen behöver komma ut och kissa.
(Ja, jag kanske är den nojjiga matten, men såklart man vill att det ska bli rätt. Det är ju ett liv det handlar om, och inte en leksak. Faktiskt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback