Med effektiviteten på topp!

Eller ja, jag åkte ju faktiskt iväg på ett ärende redan kl 8 imorse.. dock ligger jag här i sängen igen, och pillar på datorn. Men snart blir det snabba ryck och full rulle!
 
Om 45 min ska jag åka iväg till stallet, dra ett dressyrpass på Exet och fixa där. Ska ju såklart hinna äta frukost och byta om innan dess.. Men idag jobbar jag även, i Globen. Så från 5 till 22 lär jag vara där, såvida jag inte slutar tidigare. Eh ja, och så. Ska försöka hinna tvätta lite kläder där mellan stall och jobb, har väl 2 timmar där. 
 
Imorgon lär Exet få vila då jag har fotojobb på förmiddagen och kommer ha fullt upp med bildhantering efteråt. Men jag längtar, ska fota mitt första dop och det ska verkligen bli spännande! Full satsning på ljusa och glada bilder, sådär mysigt! :)
 
Och inte för att glömma så är det fredag! Någon som planerar nått speciellt för att fira helgen?! :D
Själv planerar jag på att mysa med min kärlek, valpledig och ensamma hemma. Perfekt fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback