Man kan aldrig vara för tydlig..

Då jag precis fick nys om att en av mina bilder från ponny-sm förra året dykt upp i en film på youtube, utan tillåtelse så tänkte jag dra det här..
Det är INTE okej att "låna" mina bilder, oavsett om dom har vattenstämpel eller ej. Vill du ha en bild som jag fotat är du välkommen att kontakta mig så kan vi ordna upp så du får köpa den. Endast med MIN tillåtelse så får någon publicera mina bilder någon annanstans. En bild som "lånas" som jag ser någonstans kommer jag be att tas bort direkt, annars så dyker en faktura upp. Detta med rätt då det är olagligt att ta andras bilder. 
 
Bara för att vara extra tydlig liksom. Kom ihåg - copyright gäller på alla mina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback