Jag älskar dig mer än igår men mindre än imorgon.

Ibland går tiden fort, väldigt fort, men trots det hinner man njuta av varenda stund!
 
För exakt 8 månader sen träffade jag min kärlek. Trots att vi vid det laget hade jobbat ihop i över 1 månad, så kände vi inte varandra alls, förutom att jag visste hans namn. Och tja, förutom det faktum att jag spanade in hans rumpa ett tag (han har fin rumpa han!).
Men för exakt 8 månader så var det julbord, och after-julbord på en pub med vissa från jobbet. Det var då vi för första gången snackade med varandra. Det låter rätt länge sen, samtidigt som det känns som förra veckan. Tiden har verkligen rullat förbi och han har varit min, jag har varit hans, i ungefär ett halvår. Helt sjukt! Men helt underbart!
 
Och jag älskar människan mer och mer för varje dag, världens härligaste och bästa kille. Min Felix. Du vet hur mycket du betyder för mig, längtar tills ikväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback