Goddag världen!

Jissen va skönt det var att komma hem och få lägga sig i sin egen säng!

Blev inget bröllop-plåt idag, han jag skulle hoppa in för fick ledigt från sitt andra jobb. Synd som fan, men lite skönt med tanke på att jag precis kom hem! :)

Blir att fräscha till sig och dra till fina Felinda för lite födelsedagsfirande. Systeryster har ju fyllt hela 19 år nu! Skitunge :)
Inga hästar idag, inga hästar imorgon, massa häst på måndag! Och valp imorgon, ååh min lille kille kommer! :D känns såhäääär bra!

Vad gillar ni min utsikt imorse där jag satt och andades tungt. Visste ni att om man dricker för mycket ljummet vatten (vilket jag smart nog gjort inatt och imorse) så mår man jädrigt illa sen?! Man får väl lära sig den tunga vägen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback