Det blev inget

Jag skulle ljuga om jag skulle säga att jag inte blev ledsen över meddelandet "tyvärr måste vi meddela att vi valt att gå vidare med andra sökanden."
Jag skulle vilja vara den som rycker på axlarna och säger; äsch, nästa jobb det får jag!.. Men sanningen är att jag slår ner mig själv på det här. För anledningen till att jag inte gick vidare måste ju ha varit att jag inte var tillräckligt självsäker och visade tillräckligt att det här jobbet, det borde vara mitt!

Felix fick dock jobb idag! Är skitglad för han iaf, åtminste någon av oss är inte helt misslyckad :)

Nej, men imorgon så blir det att söka fanskap med massa jobb. Jag VILL ju inte vara arbetslös!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback