Delete

En sån där dag. Jag skriver, markerar allt, raderar. Förra veckan, den var kaos för mig. Påminnelser som gjorde ont, nervositet, stress över allt och inget. Svaga stunder. Försöker skriva någonting klokt just nu, inte massa flams. Något intressant som fångar uppmärksamhet, åsikter. Mina åsikter. 
 
Men jag raderar bara. 
 
Oscar Linnros spelas just nu, många låtar, spot on. Ligger och kollar på valpen, så underbart söt. Vet inte så mycket alls, nykomling. Sova, äta, kissa, busa. Följa efter mig överallt, mig känner han, det är det han vet typ. Men så söt, min lilla Doby. 
 
Humöret är ändå här nere, nere vid lilltårna. Känslosvall. Mmh, mat och sen till stallet. Bara vara med min vän Exet, en paus. Jag måste verkligen lära mig låta stallet bli en stressfri zon. Där ska jag slappna av, njuta och ha kul. Kommer behöva det, lär inte få sova så mycket jag behöver närmsta tiden osv.
 
Och jag låter som jag vet inte vad, är ju faktiskt rätt glad också. Känslorna bara rullar fram o tillbaka. Kaos är rätt ord.
I tisdags.. körigt i mitt huvud, på hög nivå, den dagen. Bergodalbana kan man kalla det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback