Bloggar och väntar

Än en gång så vill jag skriva massor, tankar åsikter och ja, allt man kan tänka sig. Än en gång så vill mina fingrar inte lyda det mitt huvud vill att dom ska skriva. Illa!
 
Ligger i sängen nu iaf, så intressant som det är, och väntar på Felix. Känns konstigt ändå, för annars om han inte är med mig så kan vi iaf smsa lite.. nu jobbar han och här sitter jag all alone hemma, växlar mellan att stirra på datorn och på hunden. Men jag är stolt över honom, min hard working man! Som lyckas hitta jobb så fort. Duktig! 
 
Men nä, det har definitivt inte varit en bra dag. Många gånger har jag bett storebror ta Doby, och många gånger har han lite oplanerat fått träna på att vara själv.. att få psykbryt på valpen för att man själv har ont och är trött/ sliten. Det är inte så bra.
 
Och rida klarade jag ju såklart inte av. Blir arg på min kropp. Vill trimma, utvecklas, ligga på topp. Men är det inte ryggen så är det magen, och när magen är lugn så slår ryggen till igen. När båda dom är mycket bättre, jo men då drar vi till med en ordentlig tandvärk! KUL!
 
Usch nu är det för mycket klag här. Ska gräva ner huvudet i kudden ett tag, innan det är dags att ta värktablett igen. Tjillivippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback