ÄNTLIGEN!

Turens vind vänder och blåser med mig, och inte mot mig. Iaf för nu, hoppas det håller i sig! 
 
Skulle precis börja på ett inlägg när det ringde i telefonen. Okänt nummer. Blir alltid lite nervös när man inte vet vem som ringer, tankarna låg bara på *Låt det vara ang jobb, snälla!* Och kan ni gissa vad?! Det var det!!!
 
Så imorgon kl 11 ska jag vara vid slussen för att gå på gruppintervju (spännande koncept), alltså ni anar inte hur nervös jag är. Haha typ.. kommer vi sitta i ring som missbrukar-mötena man ser på film, och lydigt säga "Ah, jag heter Marie Krüger. Jag sökte det här jobbet för att.." och "Mina bästa erfarenheter är att jag är.." eller "Jag vill utveckla med mig själv.."?
Haha åh jag kommer dö. Här har jag sagt att jag gillar att träffa människor och älskar att jobba aktivt. Och känner jag mig själv så kommer jag säkert bli rädd som en liten mus och gömma mig i hörnet! Haha. Fasten det jag sagt faktiskt är sant!
 
Nä, imorgon rotar vi fram självförtoende-masken och ser till att kirra det här jobbet. Fan vad jag ska göra det!
 
#gladtjej

Kommentarer
Postat av: Petronella - siktar mot stjärnorna

Åh vilken underbar bild! Vad är den knäppt med för kamra? :)

Svar: Tack! :D Hon som fotade lånade min Nikon D700 (fullformat) med 50mm gluggen :)
Marie Krüger

2013-08-15 @ 09:38:36
URL: http://petronellalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback