And.... action!

Ligger här i sängen igen, med datorn framför näsan, redo att starta dagen. Ligger dock och drar in den sista myskänslan som Felix lämnade kvar här innan han åkte iväg till jobbet för en stund sen. Det är nog det bästa, att han inte börjar förrän vid 11. Så från halv 8 (då valpen vaknar) tills 10 får jag ligga i sängen och njuta av att den finaste personen på klotet ligger och kramar mig hårt. Perfektion!
 
Idag är en oförutsägbar dag, det enda som verkligen är 100% spikat är att jag måste till banken för att få in min skatteåterbäring. Som jag har längtar efter den! Känns rätt bra ändå, har aldrig varit helt pank, aldrig.. sen jag slutade på Myrorna i vintras. Det måste ändå vara rätt bra jobbat? 
 
Har en plan också, skottsäker. Det handlar om att jag tänker kämpa ännu hårdare för min dröm, och lyckas. Det är det här jag vill, och ska göra. Vänta bara! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback