Allas kommentarer räknas!

När man sitter och chillar på hästryggen så har man god tid till att tänka mycket. På det mesta faktiskt... ibland brukar jag sitta och fundera på vad jag ska blogga om senare (dock glömmer jag alltid bort dom bästa inläggen.. såklart!) eller kanske vad jag ska göra senare. Ibland tänker man på lite deepare shit, sånna uteritter är rätt påfrestande, men finns nog ingen bättre stans man kan tänka på sånt! 
 
Idag satt jag och funderade på.. vad är det som ni är här för att läsa egentligen? Är det Exet, lektionerna på ridskolan, bara ute efter att kolla på mina bilder? Eller är det för att sitta och skratta åt mig som ni klickar in här? :) Vet att sånna personer finns! Haha. 
Nä men seriöst, vore faktiskt riktigt kul o höra vad ni är ute efter när ni läser bloggen, och även vad ni vill se mer av! Shoot.. haters, lovers, anonyma eller stolta - säg vad ni tänker! :)
Vet ju bl.a att det finns lite folk (en?) som hatar ang att jag rider Z! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback