Välkommen tillbaka Marie!

Så, nu är jag här, tillbaka och återfunnen! Hur härligt är inte det? 
Saknar seriöst o blogga men det har varit en skön paus, har hunnit med mig själv och har varit mycket med min Felix! Ni ska få lite snabb uppdate om vad som hänt senaste tiden, iaf senaste 2 veckorna :) Gott va? 
 
Igår var jag iväg till Arlanda för att vinka av min fina, fysatan va tungt det var! Har sovit med han i princip varje natt sen i början av Januari, 3 månader alltså. Och nu kommer jag inte få träffa honom på 2 månader, helt jädra sjukt! Han som får mig o le, gör mig hel och är min lika bra halva. 2 månader! Usch. 
 
Idag är jag iväg på tävling, som support och fotograf. Det är allsvenskan div1, håll alla tummar o tår för våra brudar! :) Har massvis med filmer, bilder och övrigt strunt som kommer upp under dagen, håll utkik!
 
Ska även ändra designen rätt ordentligt här, men det får bli ikväll alt. imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback