Trött i sinnet

Vanligtvis om man känner sig lite sliten så kan man ju säga att man är trött i kropp och sinnet, men så kan det verkligen inte vara för min del idag! Jag har sånna myror i kroppen, vill till gymmet och kötta några varv, vill rida och vill göra allt... ändå sitter jag här i soffan och stirrar in i skärmen.
 
Kl 1 vaknade jag idag,trots att jag la mig tidigt igår... för det fanns ingen motivation i mig till att gå upp. Sov riktigt dåligt och drömde riktigt skumt och vaknade helatiden, det var verkligen sådär störda drömmar.. och ingen F att krypa närmre varje gång jag vaknade. 
 
Men dags att kicka igång dagen nu! Frukost i magen, sen får jag se vad som finns på veckans Att göra-lista.. städa rummet sen dra till gymmet låter ju mest lockande ;)
 
Juste!!! Igår skickade jag min första faktura någonsin, känns jävligt bra! Företaget är på G!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback