Så sjukt nöjd!

För första gången på ett år hoppade jag Zetra med ett vanligt tränsbett, och han drog inte ifrån mig en enda gång. Det var inga höga hinder idag, utan vi hoppade studs, men det gick så järdra bra! Är helt sjukt glad nu, det går frammåt igen! :D
 
Övningen idag var studs på medellinjen. Började med ett hinder och ökade sen till 3, 4 och sist 5 hinder. Sista gången, på 5, så kom vi dessutom rakt över alla hinder (!!!) något som vi inte alls brukar klara av, utan han brukar glida till höger. Jag red verkligen bra idag, och Zetra skötte sig så fint. Galet härligt :D
 
Nu ska det fortsätta såhär, sen förhoppningsvis så kommer jag kunna hoppa en hel bana på honom på vanligt 3-delat tränsbett :) Nu när han är lydigare, bättre på marken och jag dessutom är starkare fysiskt och psykiskt. Jag känner mig inte alls rädd just nu på honom, något som ni säkert vet att jag gjort ett tag?! 
 
Glaaaaaad :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback