Nyfiken

Något som jag faktiskt tror att alla någon gång har undrat är hur man själv ser ut i andras ögon, både utseendemässigt och ens personlighet. För ingen ser ju en person på samma sätt som någon annan, allt har ju lite o göra med hur väl man känner personen också kanske.. för enligt mig så tycker jag en person med härlig och bra personlighet blir finare i mina ögon. Hur många gånger har man inte svurit över en person man ogillar, och verkligen spottat ut hur ful och äcklig människan är?
 
Nej men samtidigt som jag skulle vilja veta hur folk ser mig, så vill jag ändå inte helt veta.. för alla kan ju inte tycka bra om mig! Så är det ju bara. Undrar lite ifall andra ser alla skavanker som jag ser, eller om dom tom ser fler än vad jag gör?!
 
Men lite såhär iaf.. hur uppfattas jag som för person genom bloggen? Eller ja, om min personlighet lyser igenom lite sådär ens..? Jag vet ju hur jag själv skulle beskriva mig, men tänk om det bara är en egenpåhittad myt? :) Jo men tror faktiskt jag vill höra, så shoot!
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie Norgren

Snäll, rolig, flummig, söt, en helt underbar personlighet!

Svar: aaw tack :D
Marie Krüger

2013-04-21 @ 20:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback