Huvudvärk och kreativ rubrik.

Är hemma från dressyrlektionen på Zetra, som var minst sagt speciell, då vi var ihopslagna med ponny-dressyrgruppen... som består av bla b-ponnysar!!! Hahah Z var helt i chock i början, dom var så smååå! Lite läskigt var det faktiskt också, även om man hade koll på dom så var dom ju överallt xP
 
Är kanske inte så nöjd med lektionen, men den var ändå rätt givande. Fick hålla tillbaka honom hela lektionen, för att inte behöva byta plats konstant.. märktes att Z blev trött på det ett tag. Red mer än halva lektionen utan läder, aj! Om jag har ont i benen nu? Något sånt ja. 
 
Han fick en knäpp dessutom i galoppen och började skutta lite, tror han blev irriterad lite sådär bara. Jag satt utan stigbyglar, insåg det snabbt och famlade efter manen (som jag dessutom trimmat och nu var 3-5cm kortare).. han skärpte sig snabbt dock. Tack du store för det! :P
 
Ska pilla i mig lite piller (höhö) mot huvudvärken jag haft halva dagen, och kasta mig i säng. Har varit igång i 14,5 timme nu. Trött o sliten! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback