Fredagsunderhållning

Med sällskap utav katten och äpple, gurka o morötter som snacks så har jag spenderat min fredag i soffan framför Scream 4. Jag vet inte, har svårt för sånnahär filmer egentligen, lackar bara på alla som gör allt man inte ska göra när en mördare går lös. Hmmpf. Men det var väl helt ok som fredagsunderhållning.
 
Hatar förresten den där scream-masken. Den ser så förvånad ut x) Nu fick jag förövrig tvångstankar om att den kommer dyka upp i mitt fönster snart. Tror jag sätter på en komedi innan jag går och lägger mig!
 
Måste dock sussa sängen snart, om jag ska orka imorgon. Lär ju slockna så fort huvudet når kudden, även om jag inte känner mig så trött. VAD HÄNDER??? KLOCKAN ÄR JU INTE ENS TOLV! Börjar jag bli gammal? uschamig.
 
Ah menne... det va la allt jag hade o skriva. Det här med att avsluta inlägg är inte min grej.

Kommentarer
Postat av: JennyM

Sv: Ja men verkligen! Himla mysigt att ge sig ut på en tur i vagnen ibland, speciellt när det är fint väder ;)

2013-04-06 @ 01:09:17
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback