Billionair löshoppning

Klockan 8 imorse ringde telefonen "F*CK" var det jag tänke.. Halv 8 skulle jag gå upp, för att vara klar när Monica kom. Idag var det nämligen dags för löshoppning med Billy, tur dock att jag var snabb upp! 
Det är kul att följa med och löshoppa Billy, han är så charmig o go, lillkillen. Gick dessutom väldigt bra idag tyckte jag, med lastning och hoppning. Det är så kul med unghästar när man ser deras utveckling såhär! Hoppas på att kunna följa med på 3årstestet, jag tror han kan få väldigt bra poäng :)

Efter löshoppningen så tog jag hand om Exet, tog en 20mins promenad i solen med honom, sjukt mysigt! Fick sen skjuts till tungelsta så jag kunde ta mig hem. Sitter nu i soffan med frukost på bordet, kikar runt lite på datorn (drömmer mig bort på hästnet) och halvsneglar på tvn. 

 

Halvvärt inlägg. Bjuder på en fin frukostbild och en film på Billy som kompensation.

Billionair

2010
E. Zuidenwind ue. Bayron
Ägare: Monica Holmqvist & Thomas Thid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback