mycket nöjd och mer träningsvärk på g!

Mistel e ju så jävla rolig å rida!! Även om jag glömde sporrarna och fick utsätta mina stackara träningsvärkande ben för både det ena och den andra.. haha ne men hon är ju mycket svårare att komma åt utan, men jag kämpade på och det kändes riktigt bra mot slutet! 
 
Vi jobbade galoppfattning på medellinjen och sen öppna på långsidan. Sen jobbade vi även galopp på en fyrkant, där kändes det verkligen som att jag kom åt henne, även om jag inte hade sporrarna på mig. Göskönt!
 
 
Exet gick sjukt bra, på honom hade jag iaf sporrar och det kändes riktigt bra idag! Galoppen, speciellt höger, gick SÅHÄR braaaa!!! I högern - En volt, hel långsida, en stor volt och sen halva långsidan!!! i LUGN galopp!!!! Fyfan vad det går bra just nu!! 
 
Helt euforisk ^^
 
Men det gick asbra, och har gått jäkligt bra ett tag nu! Hoppas Thomas känner det på söndag när han kommer ut! Dock kommer inte jag vara där, men ändå :) Är sugen på att starta dressyr snart på honom! Pay&Ride eller något sånt.. skulle vara kul, och vara fett redo inför km-dressyren på ekeby sen. Känner för revansch från förra året!!
 
Imorgon får han gå lite lugnare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback