Fågel, Fisk eller mittemellan?

Kollade igenom lite bilder på Z (varför vet jag inte) och fann en bild där han för en sekund släpper bettet och krullar ihop sig. Att han gör så ibland gör mig inte så mycket, då det bara är ögonblick. Det faktum att han väljer att släppa för att slippa är dessutom hundra gånger skönare än om han biter tag.
 
När jag skrattade lite åt hur ful den bilden är, så kom jag på att jag även har bilder som är raka motsattsen av den. När han biter tag och visar upp sin underhals.. av någon anledning tog jag fram en av dom.. och satte bredvid varandra. Även tillsammans med en bild där jag faktiskt har ett stadigt stöd i tyglarna och han gick bra. 
 
Ibland känns inte Zetra som samma häst som man red lektionen innan. Det är lite som att han bestämt innan hur han ska gå, vart han ska ha huvudet. Haha tänk er Z stå i boxen på torsdagarna och tänka "Hmm, vad ska Marie få stå ut med idag? Ska jag vara fågel, fisk, eller mittemellan?". Jag tror nog det är så.
 
Om man ändå förstod vad rackarna egentligen tänker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback