Woops.

Vilken lögn jag lade här förut.. blogga när jag kommer hem? Det gjorde jag ju inte! Näsan växte nästan!
 
Nej men när jag kom hem började jag rota efter en röd klänning (ser det ironiska i att jag, även efter jobbet, står och plockar med gamla kläder) som jag ska ha på lördag. Halloween och jag ska vara lilla My. Kreativt visst? Eller inte. 
 
Aaah neee men... Exet gick väl helt okej idag, han var jäkligt stel i bakbenen! Speciellt det vänstra.. men med lite slit och uppmjukning så vart det faktiskt ganska bra sen :) Han var lugn och lydig (förutom när någon kom i full rulle upp i röven på han... sa jag att vi dessutom bara var två i ridhuset? = mycket plats!..) och försökte verkligen även fast han var stel! Duktiga! 
 
Gjorde bara lösgörande grejjor, galopperade bara lite och fokuserade på att ha stöd på ytter, få med bogen i volterna och "böjd" runt innerskänkel. 
 
Är nöjd med passet, har trots allt inte ridit honom på typ en vecka nu :P Saknar lillkillen som fan nu när jag inte har honom lika mycket längre! Har ju liksom blivit van att vara där nästan varje dag, sen i somras. Jag mår ju som bäst i stallet och han får mig på så bra humör!
 
Kärlek
Han va så himla gosig efter, stod och pussades ist för att vilja springa in i boxen och käka.. asså åh. Gjorde mig på bästa humöret<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback